Global Supply Chain Management and Change

Ben jij een creatieve denker die zich op een innovatieve manier kan onderscheiden van de concurrent? Ben je geïnteresseerd in supply chain management-processen en hoe deze verbeterd kunnen worden? En maak je graag het verschil voor bedrijven die willen concurreren in een dynamische, internationale markt? Dan is de Master Global Supply Management and Change precies wat je zoekt!

De locatie van deze masteropleiding is Venlo, de logistieke hotspot van Nederland en de thuisbasis van hoofdkantoren en distributiecentra van veel logistieke bedrijven. In Venlo, op maar 80 km van Maastricht, leer je alles over supply chain management, innovatie en ondernemerschap. Deze master is ideaal voor studenten die willen werken als innovator of verandermanager bij een logistieke organisatie.

Premaster Global Supply Chain Management and Change

Heb je interesse in deze masteropleiding, maar voldoe je nog niet aan de eisen? Volg dan eerst onze premaster in Maastricht!

Campus building in Venlo

Master-informatiebijeenkomsten

Ben je geïnteresseerd in masteropleidingen van de School of Business and Economics? Kom meer te weten over één van de meest internationale universiteiten van Europa en verdiep je in de master van jouw keuze tijdens deze evenementen:

Felicia Rapp, Felicia Rapp, studentambassadeur Global Supply Chain Management and Change @um_gscmc

"Wil je weten hoe het leven van een masterstudent Global Supply Chain Management eruit ziet? Volg mij op Instagram en ontvang wekelijks updates over de studie, tips van medestudenten en weetjes over Maastricht en Venlo."

Heb je een vraag over de master? Stuur Felicia een DM!

Campus Tour Desktop - UCV redirect

Rondleiding campus Venlo

Bekijk onze campus en studentenstudio’s middenin het centrum van Venlo.

Campus Venlo Tour

• Het sprak mij enorm aan dat je bij deze master tegelijkertijd je scriptie kunt schrijven en stage kunt lopen.
    Claire Veit (Germany), Global Supply Chain Management and Change

Vlogs van studenten

Waarom de Master Global Supply Chain Management and Change?

Monika vertelt over haar keuze voor deze opleiding.

Why the master Global Supply Chain Management and Change?

Waarom deze opleiding?

Jana vertelt waarom ze koos voor de Master Global Supply Chain Management and Change.

Why this programme?