International Joint Master of Research in Work and Organizational Psychology

Onder welke omstandigheden stimuleert werk de ontwikkeling van de mens en wanneer is het schadelijk voor welzijn en gezondheid? Hoe kun je organisatorische interventies ontwerpen en evalueren? Wat bepaalt de effectiviteit van een team? Hoe stimuleer je innovatie en ondernemerschap? En wat zijn effectieve HR-praktijken? Dit zijn enkele onderwerpen die een arbeids- en organisatiepsycholoog bestudeert.

De International Joint Master of Research in Work and Organizational Psychology gaat een stap verder en bereidt je voor op een onderzoekscarrière binnen of buiten de muren van de universiteit.

Ben je geïnteresseerd in de creatie en valorisatie van onderzoeksresultaten? Wil je een echt internationale studie-ervaring die je naar drie universiteiten brengt: Universiteit Maastricht (Nederland), Leuphana Universität Lüneburg (Duitsland) en Universitat de València (Spanje)? Lees dan hier meer over de International Joint Master of Research in Work and Organizational Psychology.

Vraag het een student!

Dit is Rosa: de student-ambassadeur voor de International Joint Master of Research in Work and Organizational Psychology.

Op haar Instagram-account deelt ze haar studie-ervaringen, momenten van haar leven in Maastricht en nog veel meer. Volg haar om een voorproefje te krijgen van je mogelijke toekomst!

Als je vragen hebt over de opleiding en/of het (studenten)leven in Maastricht, kun je gerust contact opnemen met Rosa via haar Instagram-pagina; ze helpt je graag bij je studiekeuze, zoals eerdere student-ambassadeurs haar hebben geholpen bij de hare.

Volg Rosa en stel je vragen op Instagram.

fpn_amb_ijmrwop_2_4x5.jpg

International Joint Master of Research in Work and Organizational Psychology (M.Sc.)

Master informatie evenementen

Ben jij geïnteresseerd in een van de master programma's van de Faculty of Psychology and Neuroscience? Leer meer over onze faculteit, master programma's en hoe het is om een student te zijn aan de Universiteit Maastricht, op een van de volgende evenementen.

1. Master's Open Day | schrijf je nu in!

2. Online Master's Open Day | schrijf je nu in!

3. Online informatiesessie met ambassadeuren | vind jouw programma!

Dit programma is geaccrediteerd door de Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (NVAO).