Master

Cognitive Neuroscience

Ben je gefascineerd door de hersenfuncties die ons laten zien, horen, bewegen, voelen en denken? Wil je graag de kennis en vaardigheden verkrijgen die nodig zijn om de meest geavanceerde hersenimaging- en hersenstimulatietechnieken flexibel toe te passen in fundamentele, praktische of klinische onderzoeksomgevingen? Dan is Cognitive Neuroscience de juiste keuze voor jou! Deze zeer multidisciplinaire opleiding is geïntegreerd in het M-BIC (Maastricht Brain Imaging Centre) en voorziet je van de theoretische achtergrond en praktijkgerichte onderzoeksvaardigheden die je nodig hebt om een veelzijdige hersenonderzoeker te worden. Cognitive Neuroscience is een ideale keuze voor degenen die een academische of verwante carrière nastreven op het gebied van het begrip van normale en/of abnormale hersenfuncties.

Vraag het een student!

Dit is Igor: de student-ambassadeur voor Cognitive Neuroscience.

Op zijn Instagram-account deelt hij zijn studie-ervaringen, momenten van zijn leven in Maastricht en nog veel meer. Volg hem om een voorproefje te krijgen van je mogelijke toekomst!

Als je vragen hebt over de opleiding en/of het (studenten)leven in Maastricht, kun je gerust contact opnemen met Igor via zijn Instagram-pagina; hij helpt je graag bij je studiekeuze, zoals eerdere student-ambassadeurs hem hebben geholpen bij de zijne.

Volg Igor en stel je vragen op Instagram.

fpn_amb_rm_cn_1_4x5.png

Master informatie evenementen

Ben jij geïnteresseerd in een van de master programma's van de Faculty of Psychology and Neuroscience? Leer meer over onze faculteit, master programma's en hoe het is om een student te zijn aan de Universiteit Maastricht, op een van de volgende evenementen.

1. Master's Open Day | schrijf je nu in!

2. Online Master's Open Day | schrijf je nu in!

3. Online informatiesessie met ambassadeuren | vind jouw programma!

Dit programma is geaccrediteerd door de Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (NVAO).