Strategic Marketing
Jouw toekomst
Als afgestudeerde Strategic Marketing ben je getraind in praktisch en creatief denken, wat essentieel is voor het overbrengen van een sterke marketingboodschap. Je hebt de zakelijke en leidinggevende vaardigheden voor een breed scala aan boeiende banen, waaronder customer experience manager, product- of merkmanager, marketinganalist, managementconsultant en accountmanager. Bovendien ben je dankzij je vermogen om in een internationaal team te werken en op verschillende niveaus binnen een organisatie te communiceren een ideale partner in strategische discussies.
Carrièrevooruitzichten
Afgestudeerden hebben posities gevonden in veel verschillende soorten organisaties in elke sector, waaronder:
- managementadviesbureaus
- B2C- en B2B-bedrijven; van kleine regionale bedrijven tot grote multinationals
- onderzoeksinstellingen en universiteiten
- (tech) start-ups
- non-profitorganisaties
Alumni @ work
Bekijk enkele van de banen die onze afgestudeerden hebben gevonden:
- Management consultant bij Apple
- Brand manager bij Unilever
- Marketing onderzoeker bij Nielsen
- Community manager bij Vodafone
- Account strateeg bij Google
- Communicatiemanager bij Facebook
- Beleidsadviseur bij Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
- Projectmanager bij ING
- Klantenservice expert bij Philips Healthcare