Healthcare Policy, Innovation and Management

Word de ondernemer van de toekomst in de gezondheidszorg.

Heb je interesse in vraagstukken rond gezondheidszorginnovatie? Ben je geïnteresseerd in hoe we met beperkte middelen kunnen voldoen aan de vraag naar gezondheidszorg ? Wil je weten hoe we organisaties kunnen beheren in voortdurend veranderende gezondheidszorgsystemen? Dan is Healthcare Policy, Innovation and Management misschien wel het programma voor jou. Het programma richt zich op de analyse van gezondheidssystemen en de vertaling van de resultaten naar innovatieve oplossingen; je leert hoe je innovatieve ideeën kunt bedenken, implementeren, beheren, evalueren en verbeteren. Na het afronden van je studie ben je een innovatieve professional die de toekomstige koers van de gezondheidszorg kan beïnvloeden. Je brede vaardighedenset opent vele verschillende carrièrepaden, waaronder functies als manager, zorginkoper, senior beleidsadviseur, consultant of onderzoeker.

Als je vragen hebt voor een huidige student Healthcare Policy, Innovation and Management, volg dan onze studentenambassadeur op Instagram.

fhml application deadline.jpeg

De aanmelddeadline komt eraan

Heb je interesse in een master van de Faculty of Health, Medicine and Life Sciences? Houd er dan rekening mee dat de aanmelddeadline voor EU- en niet-EU-aanmelders eraan komt. Wacht niet langer en schrijf je nu in. Alle informatie over toelatingseisen en inschrijven vind je in het menu.

studentambassadors.jpg

Praat met onze studentambassadeurs

Het kiezen van een bachelor- of masteropleiding kan een uitdaging zijn. En een grote stap, want het is een keuze die invloed heeft op je toekomst. Wie kan je dan beter helpen met je keuze dan een huidige student? Neem contact op met een van onze studentambassadeurs, zij helpen je graag op weg.

Overzicht van alle studentambassadeurs

Ontdek de Faculty of Health, Medicine and Life Sciences met deze interactieve rondleiding.
Jij beslist wat je wil verkennen. Neem een kijkje in onze laboratoria en collegezalen of ontdek de studieverenigingen.
Druk op play en ga mee met onze studenten terwijl ze je rondleiden op onze campus.

Campus Tour Desktop - FHML redirect