Health Education and Promotion

Begrijp menselijk gedrag en waarom mensen betrokken zijn bij bepaald (ongezond) gedrag.

Ben je geïnteresseerd in het helpen van individuen om hun gezondheidsgedrag, gezondheid en welzijn te verbeteren of te behouden? Werk je graag met diverse groepen, zoals werknemers, kinderen, ouderen, patiënten of zelfs gezondheidsprofessionals, en wil je graag weten hoe je het beste hun gezondheidsproblemen kunt aanpakken, hoe je hen kunt motiveren om ongezond gedrag te veranderen en ontdekken welke redenen zij hebben voor hun gedrag? Wil je bijdragen aan omgevingen en organisaties die bevorderlijk zijn voor een gezonde levensstijl? Als het antwoord ja is, dan zou dit programma wel eens de beste keuze voor jou kunnen zijn.

Als je vragen hebt voor een huidige Health Education and Promotion student, volg dan onze studentenambassadeur op Instagram.

Students going the extra mile

Master Open Dag op 9 november 2024

Ontdek meer over een van de meest internationale universiteiten in Europa, ervaar onze unieke benadering van het onderwijs, verdiep je in het programma van je keuze en ontdek onze prachtige stad. De volgende Master Open Dag vindt plaats op zaterdag 9 november 2024.

Registreer je voor dit evenement.

reusable_banner_experience_dayv3.jpg

Ervaar het leven als student op onze faculteit

Wil je graag een gezondheidsopleiding volgen? Bezoek onze evenementen voor studiekiezers en ervaar het leven als student op de Faculty of Health, Medicine and Life Sciences.
Kun je ons niet bezoeken? Neem dan contact op met onze studentenambassadeurs op Instagram, zij geven je graag hun inzichten in het studentenleven.

Ontdek de Faculty of Health, Medicine and Life Sciences met deze interactieve rondleiding.
Jij beslist wat je wil verkennen. Neem een kijkje in onze laboratoria en collegezalen of ontdek de studieverenigingen.
Druk op play en ga mee met onze studenten terwijl ze je rondleiden op onze campus.

Campus Tour Desktop - FHML redirect