Data Science and Artificial Intelligence

Bachelor studenten Data Science and Artificial Intelligence kunnen de onderstaande minoren volgen:

Hoe aan te melden voor een minor:

• Studenten moeten toestemming vragen bij de Board of Examiners (Department of Advanced Computing Sciences). Dien vóór 1 april een motivatie (met cijferlijst) in via  dit online formulier.

• Meld je daarna aan via de Special Course Request procedure in de Student Portal. Kies alle vakken van de minor die je wilt volgen, of noem de naam van de minor die je kiest in een opmerking.

• Je aanvraag wordt beoordeeld door je eigen faculteit. Na goedkeuring wordt de aanvraag doorgestuurd naar de faculteit die de minor aanbiedt, die beoordeelt of je je kunt registreren door onder andere te kijken naar het beschikbaar aantal plaatsen en of je aan de eisen voldoet.

• Nadat je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je verdere informatie over de registratieprocedure.

Wil je meer informatie over hoe je je kunt aanmelden? Lees dan de handleiding.