Katharina Schneider, projectcoördinator / tutor
Je leert vaardigheden die je nodig hebt in je toekomstige carrière...

“Ons onderwijsmodel Project-georiënteerd Leren (PGL) is een interpretatie van het universiteit-brede Probleemgestuurd Onderwijs (PGO). Zoals de naam PGL suggereert, is een essentieel onderdeel van het onderwijs een project dat het hele semester duurt. Je werkt met kleine groepen aan deze projecten, waarin je de theoretische kennis toepast die je in de vakken hebt opgedaan. Het voordeel ervan? Je leert vaardigheden die je nodig hebt in je toekomstige carrière, zoals teamwork, communicatie en het toepassen van kennis.”

Other testimonials

  • Wiebke Hennig
    Wiebke Hennig (Duitsland), Artificial Intelligence
    Dankzij de unieke structuur van de masteropleiding Artificial Intelligence kon ik studeren in een zeer gefocuste, motiverende en dynamische omgeving.
  • Female student outside
    Ajkel Mino, Artificial Intelligence
    De faculteit is zeer internationaal; mijn klasgenoten komen letterlijk van over de hele wereld!
  • Male student typing on laptop
    Frederik Calsius, Artificial Intelligence
    Het leukste aan deze opleiding vind ik het brede scala aan onderwerpen dat aan bod komt.
  • Man standing behind futuristic see-through computer screen
    Mark Winands, Hoogleraar en voorzitter van het Department Of Advanced Computing Sciences
    Onze masteropleiding, Data Science for Decision Making, is een kruising tussen Data Science, Applied Mathematics/Operations Research en AI.
  • Simona Vychytilova
    Simona Vychytilova (Australië), Artificial Intelligence
    Maastricht is een echt internationale studentenstad, dus er is altijd wat te doen. Alles is op fietsafstand waardoor het een geweldige, bruisende stad is.
  • Meike Thijsen (Nederland), Artificial Intelligence
    Ik ben fan van Project-georiënteerd Leren. Je leert er veel van, ook al is het zeker niet makkelijk.
  • Christopher_Wittinger_ MA_Artificial Intelligence
    Christopher Wittlinger, Artificial Intelligence
    Je kunt altijd binnenlopen om de docenten vragen te stellen; je mag hen meestal bij de voornaam noemen, wat alles veel makkelijker maakt.